همکاری سازمان ها  برای کاهش آسیب های اجتماعی محله های مرکزی شهر تهران

ستاد بازآفرینی پایدار مناطق شهر تهران با همکاری شهرداری تهران و25 سازمان و ارگان دولتی؛ کار خود را در منطقه 11 برای کاهش مسائل و آسیب های اجتماعی محله های مرکزی پایتخت آغازکرد.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در این باره گفت: اولین نشست از سلسله نشست های ستاد بازآفرینی منطقه 11 با حضور دبیر ستاد بازآفرینی شهر تهران و نمایندگان سازمان ها و ارگان های دولتی برگزار و راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی و چگونگی همکاری بین سازمانی با شهرداری منطقه بررسی شد.

طباطبایی همکاری بین سازمانی را عامل مهمی در تسریع روند کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات اجتماعی دانسته و از توجه ویژه شهرداری منطقه 11 به محلات محروم و کم برخوردار منطقه خبر داد.

همچنین دواتگر کارشناس مسئول کمیته امداد نیز افراد تحت پوشش کمیته امداد در منطقه 11 را 1370 خانوار ذکر کرد و گفت: از این تعداد 3440 خانوار دارای زنان سرپرست خانوار هستند.

در ادامه این نشست نماینده خانه بهداشت منطقه 11 و نماینده سازمان بهزیستی از آمادگی سازمان های متبوع خود برای همکاری با شهرداری در 2 حوزه آموزش و کارآفرینی خبر دادند.

سرهنگ عیسوی رئیس معاونت اجتماعی پلیس فاتب نیز از آمادگی نیروی انتظامی برای آموزش شهروندان در حوزه امنیت فردی وآسیب های اجتماعی در سطح سرای محلات منطقه 11 و تربیت مربی آموزشی خبر داد.

گفتنی است ستاد بازآفرینی پایدار مناطق شهر تهران با همکاری شهرداری تهران و25 سازمان و ارگان دولتی برای کاهش مسائل و آسیب های اجتماعی شروع به کار کرده است.

خبرنگار و منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 735742

وب گردی

وب گردی