کشته شدن  یک قاچاقچی مسلح و کشف  بیش از  2 تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح سابقه دار و کشف 2 تن و 713 کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سردار حسین رحیمی گفت: یگان های اطلاعاتی پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلندمدت، باندی را که به صورت مسلحانه اقدام به جابجایی مواد مخدر از نقاط مرزی به داخل استان می کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از کنترل تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان های دلگان، قصرقند و مهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودرو های متعلق به این باند را درحالی که مواد مخدر جابه جا می کردند، شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با آن ها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس مدتی درگیری و هلاکت یک قاچاقچی مسلح، سوداگران مرگ که توان مقابله با یگان های پلیس را نداشتند از محل متواری شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات سه تن از ماموران پلیس به صورت سطحی مصدوم شدند، تصریح کرد: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ضمن توقیف سه دستگاه خودرو، 663 کیلو تریاک و 600 کیلو حشیش و یک قبضه سلاح کلاش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان های خاش، سراوان و یگان تکاوری قطار خنجک زاهدان، سه خودرو حامل مواد مخدر متعلق به یک باند بزرگ را شناسایی کردند که قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران با آنها درگیر شدند و با توجه به آتش پرحجم یگان عملیاتی پلیس، سوداگران مرگ با به جا گذاشتند خودروهای خود با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و ماموران در بازرسی خودروها، یک تن و 450 کیلو تریاک را کشف کردند.

دریافت کننده و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 735748

وب گردی

وب گردی