سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارایه گزارش نهایی این کمیسیون درباره حادثه پلاسکو بعد از بررسی لایحه بودجه 96 خبر داد و گفت: چندین دستگاه در وقوع این حادثه نقش داشتند که در گزارش کمیسیون عمران به آنها اشاره شده است.

به گزارش ایسکانیوز، صدیف بدری درمورد آخرین وضعیت بررسی علت حادثه پلاسکو در کمیسیون عمران مجلس افزود: با توجه به دستور یک ماهه رییس مجلس به کمیسیون عمران برای بررسی علت دقیق حادثه پلاسکو، این کمیسیون نشست های مختلفی را با مسئولان مربوطه برگزار کرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جریان بررسی این گزارش، مکاتباتی با مسئولان مربوطه صورت گرفت و اسناد و مدارکی نیز به دست این کمیسیون رسید تا اعضا بتوانند بررسی دقیق تری نسبت به علت دقیق وقوع حادثه پلاسکو داشته باشند.
وی تصریح کرد: اکنون گزارش های اولیه علت دقیق حادثه پلاسکو، آماده شده است اما به جهت بررسی لایحه بودجه 96 در صحن علنی مجلس در گزارش نهایی به جمع بندی نرسیده ایم و در نظر داریم که بعد از بررسی این لایحه گزارش نهایی را در صحن علنی مجلس قرائت کنیم.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره مشخص شدن مقصر اصلی در حادثه پلاسکو، گفت: چند دستگاه در علت وقوع این حادثه نقش داشتند که با گزارش در صحن علنی آنها را اعلام خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو واقع درخیابان جمهوری در تقاطع چهار راه استانبول روز پنج شنبه سی ام دی ماه 95 ساعت هشت صبح دچارحریق شد که به دلیل شدت حریق این ساختمان فرو ریخت و براثر این حادثه ١٦ آتش نشان شهید و چهار شهروند از جمله نگهبان این ساختمان جان خود را از دست دادند.

منبع:خانه ملت

دریافت کننده:علی درخشان/انتشار دهنده:حسین نقاشی

کد خبر: 735851

وب گردی

وب گردی