نخستین سالانه عکس دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نخستین سالانه عکس دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه تهران از روز یکشنبه ۸ اسفندماه ۹۵ در نگارخانه‌ تهران واقع در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به همت دانشجویان این رشته برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی عکاسی، این سالانه نگاهی خواهد داشت به فعالیت‌های عکاسانه دانشجویان این دانشگاه در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که در سال گذشته صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، ابتدا فراخوانی برای جمع آوری آثار دانشجویان عکاسی این دانشگاه منتشر شد و در ادامه تعدادی از اعضای هیات علمی و مدرسان رشته عکاسی آثار را انتخاب و داوری کردند. به نوشته این پایگاه اینترنتی، مجموعه پیش رو را می‌توان تا حد زیادی چکیده و منعکس کننده عکاسی این دانشگاه در یک سال گذشته دانست.

نخستین سالانه عکس دانشگاه تهران فقط به نمایش آثار محدود نخواهد بود و هم‌زمان با برپایی این نمایشگاه، نشست‌هایی با سخنرانی مدرسان، پژوهشگران و عکاسان برجسته و با هدف ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه‌ها و جلسات این سالانه تا روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۵ از ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان قدس، روبروی بزرگمهر مراجعه کنند. حضور در این جلسات برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائیدکننده نقاشی

502500

کد خبر: 735909

وب گردی

وب گردی