نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگردانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

هشتمین نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این نشست گفت: تلاش در راستای خدمت رسانی بیشتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر و خانواده معزز شهدای دانشجوی دانشگاه را از وظایف و دغدغه های ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه است.

وی افزود: اگر دانشجویان شاهد و ایثارگر در چارچوب دانشگاه در مراکز رشد اقدام به تاسیس شرکت کنند از این نوع شرکت ها حمایت می شود.

دکتر حسن زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این نشست با ارائه گزارش فعالیت های سال 95 این اداره کل، موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به مساله اشتغال دانشجویان شاهد و ایثارگر را از اولویت های کاری مهم این اداره معرفی کرد.

دکتر فقیه مدیر کل آموزش بنیاد شهید نیز در این جلسه پرداخت شهریه و دیون معوقه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی را از وظایف و دغدغه های این بنیاد عنوان کرد و عقد تفاهم نامه تبادل اطلاعات آنلاین دانشجویان شاهد و ایثارگر بین دانشگاه و بنیاد که به همت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه انجام شد را مقدمه ای خوب برای تسهیل و شفاف سازی در پرداخت شهریه این دانشجویان بیان کرد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 735923

وب گردی

وب گردی