اسیدپاشی روی زن آرایشگر برای سرقت

زن جوان بعد از ناکامی در سرقت طلا روی زن آرایشگر اسید پاشید و گریخت. متهم در کمتر از دو ساعت پس از این اسیدپاشی دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از جام‌جم، ساعت 10 صبح پنجشنبه ماموران اداره آگاهی شهرستان نهاوند در تماس مردمی در جریان اسیدپاشی در یک آرایشگاه زنانه در خیابان آزادگان قرار گرفتند. تیمی از ماموران به آنجا اعزام شدندکه معلوم شد، زنی 26 ساله که در این آرایشگاه کار می‌کرده هدف اسیدپاشی قرار گرفته است.

ماموران برای تحقیقات اولیه در بیمارستان حاضر شده و به تحقیق از مصدوم حادثه پرداختندکه معلوم شد زنی 31 ساله که مشتری آرایشگاه بوده، به او حمله کرده و قصد سرقت النگوهای طلایش را داشته که موفق نشده است. تحقیقات نشان می‌داد در این درگیری شاکی قصد داشت مشتری زن را از آرایشگاه بیرون کند که هدف اسیدپاشی قرار می‌گیرد که در این درگیری علاوه بر این‌که زن آرایشگر از قسمت صورت مصدوم می‌شود، زن سارق هم دستانش با اسید دچار سوختگی شده بود.

با اطلاعاتی که از قربانی اسیدپاشی به دست آمد، ماموران در قالب چهار گروه عملیاتی جست‌وجو برای دستگیری زن اسیدپاش را آغاز کردند و در کمتر از دو ساعت خانه متهم در یکی از محله‌های نهاوند شناسایی شد. در بازرسی از خانه وی بطری حاوی اسید لوله‌بازکنی نیز کشف شد

سرهنگ منصور ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند به جام‌جم گفت: به محض وقوع حادثه اسیدپاشی، نخستین گشت پلیس در فاصله زمانی کوتاه در این آرایشگاه حاضر شد. همزمان با تحقیقات اولیه پلیسی معلوم شد، روز حادثه زن اسیدپاش به بهانه‌ای به سمت کیفش می‌رود که همان موقع بطری حاوی اسید لوله‌بازکنی را که با خود آورده روی صورت زن آرایشگر می‌پاشد تا او را مصدوم و طلاهایش را سرقت کند که با مقاومت وی رو‌به‌رو می‌شود و زمانی که دستان خودش هم با اسید می‌سوزد و در سرقت ناکام می‌ماند، فرار می‌کند که سرانجام دستگیرشد .

دریافت کننده :سولماز ظریفی/ انتشار دهنده : زهره حاجیان

704/700

کد خبر: 736079

وب گردی

وب گردی