پیام قدردانی توران مهرزاد از اهالی هنر

توران مهرزاد، خواهر ایران بزرگمهر، پیامی را به منظور سپاس از هنرمندانی که پس از مرگ ایران بزرگمهر با او ابراز همدردی کردند، منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه سینما، توران مهرزاد، خواهر ایران بزرگمهر، پیامی را به منظور سپاس از هنرمندانی که پس از مرگ ایران بزرگمهر با او ابراز همدردی کردند، منتشر کرد. متن پیام را در ادامه بخوانید:

سلام هنرمندان فرهیخته ، درود اهالی ارجمند رسانه و احترام به شما هنردوستان گرامی میهنم .
در سالی که رو به پایان است، ایام ناگواری وجود داشت و ما بسیاری از عزیزان هنرمندمان را از دست دادیم. در فراغ آنها گریستیم و دلتنگی های مان را با هم تقسیم کردیم.
" ایران بزرگمهر" از صداهای ماندگار سرزمین مان، دوبلور و گوینده با سابقه رادیو، تلویزیون و سینما، خواهر هنرمند، دوست داشتنی و خوش صدای عزیز تر از جان من نیز یکی از اهالی این قبیله بود.
شما هنرمندان بزرگ و نامدار و هنر دوستان عزیز با پیام های همدردی و تسلیت خود باعث شدید که در سوگ او احساس تنهایی نکنم که به این خاطر از همه شما ممنون و سپاسگزارم.
با این امید که جمع شدن و دورهمی های بعدی ما به شادی برای یکدیگر باشد، بنا به توصیه او، همه آنچه که برای مجالس سوگواری و ترحیم می بایست انجام شود، به مصرف امور خیر و خیریه خواهد رسید.
باشد که ان شاءالله همه هنرمندان فقید با دعای خیر شما هموطنان هنر شناس و هنر دوست در آرامش اخروی باشند.
از همه شما ممنونم و دستان پر مهرتان را می بوسم.
توران مهرزاد ( فاطمه بزرگمهری راد )
به گزارش ایسکانیوز، ایران بزرگمهر و با فامیل کامل ایران بزرگمهری راد بازیگر تئاتر و دوبلور و گوینده پیشکسوت، دوشنبه ۲ اسفند ۹۵ درگذشت.
او متولد سال۱۳۰۹ وخواهر «توران مهرزاد»، از بازیگران پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور است که از ۱۹ سالگی دوبله را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد.
او علاوه‌بر حضور در عرصه تئاتر کشور در طی چندین دهه، دوبلور جین سیمونز در فیلم‌هایی چون دزیره، المرگنتری، اسپارتاکوس، سرزمین پهناور، این زمین مال من است، خرقه، پا در مه، پایان خوش، گلوله‌ای در انتظار است، این می‌تواند شب موعود باشد، تا زمانی که بادبان ها برفرازند، بس جوان، بازیگر، آدم و الین، قفس طلایی زرد چرک، اندروکلس و شیر بوده است.
دریافت کننده: معصومه رضا/ تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 736134

وب گردی

وب گردی