فعالیت های سما در شهرستان های کردستان توسعه می یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از توسعه فعالیت های معاونت سما واحد سنندج در سایر شهرستان های استان در حوزه احداث مدارس و آموزشکده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدقربان کیانی ظهر روز شنبه هفتم اسفند در جلسه شورای نظارت و سیاست گذاری سما استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت های سما در حوزه مدارس و آموزشکده در کردستان خوب دنبال می شود و ما به دنبال توسعه و تقویت فعالیت ها در سایر نقاط استان هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر سنندج، مدارس سما در شهرستان سقز نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مدارس سما در مریوان نیز از سال آینده فعالیت خود را آغاز می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: خوشبختانه زیرساخت های خوب آموزشی از سوی دانشگاه آزاد در سراسر استان ایجاد شده است و انتظار می رود که از این ظرفیت ها در راستای کمک به توسعه علم و دانش به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از توسعه مدارس سما، افزود: خوشبختانه هم اکنون این تعامل به بهترین شکل ممکن وجود دارد و آموزش و پرورش نیز حامی خوبی برای توسعه مدارس سما به شمار می رود.

دکتر باغبانیان معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز در این جلسه اظهار داشت: میزان استقبال مردم برای ثبت نام دانش آموزان خود در مدارس سما خوب است و ما نیز تلاش می کنیم که کیفیت فعالیت های آموزشی خود را افزایش دهیم.

وی افزود: هم اکنون امکانات و زیرساخت های بسیار خوبی در حوزه آموزشی در مدارس سما وجود دارد و به همین دلیل هم کیفیت آموزش نیز در این مدارس بالاتر از مدارس خاص استان کردستان است.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج افزود: انتظار می رود که در سایه حمایت های مسئولان بتوانیم در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توسعه و تقویت فعالیت های آموزشی و پرورشی به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست از آمادگی همه جانبه برای حمایت از توسعه مدارس سما خبر داد و افزود: محدودیتی برای حمایت از فعالیت های دانشگاه آزاد برای توسعه و ایجاد مدارس سما در سراسر استان کردستان نداریم.

در این نشست همچنین مصوبات دیگری نیز در خصوص برگزاری همایش ملی کامپیوتر و همچنین برگزاری مسابقات استانی دومینوی دانش آموزی و دانشجوی ، مطرح و مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736224

وب گردی

وب گردی