حضور 2شرکت شهرداری تهران در رویداد بین‌المللی محیط زیست کشور

شرکت‌های کنترل کیفیت هوا و بهره‌برداری مترو تهران به نمایندگی از شهرداری پایتخت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور 35 کشور جهان ششم اسفند کار خود را آغاز کرده و تا 9 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران(بزرگراه چمران) به کار خود ادامه می‌دهد.

به گفته لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، غرفه این شرکت در روز دوم برگزاری، مهمان خانم دکتر لژر از چهره‌های بین‌المللی محیط زیست شهری و سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست بود.

این دومهمان در بازدید از غرفه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از استند دیجیتال شرکت و دیتای برخط آن در خصوص وضعیت هوای تهران بازدید کردند. همچنین فیلتر دوده به نمایش درآمده را مشاهده کردند. متصدی در این غرفه از لزوم ارائه اطلاعات آلودگی هوای هر منطقه از تهران برای مردم سخن گفت. وی همچنین تصمیم دولت در خصوص لغو لزوم نصب فیلتر دوده روی کامیون‌های وارداتی را تصمیم حاکمیتی دانست که باید به آن احترام گذاشته شود اما در خصوص تبعات زیست‌محیطی این تصمیم که از 19دی ماه امسال عملی شده، چیزی نگفت.

همچنین مهدی یحیی پور معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران از ارائه دستاوردها و معرفی ظرفیت‌های زیست محیطی مترو تهران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد. به گفته وی، این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی و ارائه قابلیت‌ها و جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌ها در زمینه حمل و نقل پاک است و تلاش می‌شود تا با ارائه دستاوردهای جدید مترو در حوزه‌های مختلف زیست محیطی افراد با ظرفیت‌های مترو آشنا شوند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 736265

وب گردی

وب گردی