مقاله آزاده رحیمی و عرفانه رضازاده از دانشجویان آموزشکده سما اسلامشهر در اولین کنگره بین المللی معماری هدف(ICTA) پذیرش شد. این کنگره توسط موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی شیراز با همکاری دانشکده معماری شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران، انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران و حمایت علمی دانشگاه های داخلی و بین المللی برگزار شد.

ایسکا نیوز،قاله آزاده رحیمی تحت عنوان معماری پایدار و ساختمان های هوشمند و عرفانه رضازاده با محوریت بررسی معماری اسلامی در مجموعه مقالات علمی-پژوهشی این کنفرانس به چاپ رسید.
این کنگره تخصصی بین المللی توسط موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی، سازمان نظام مهندسی کل کشور، دانشگاه پیام نور کشور، سازمان شهرداری ها و دیگر ارگان ها و موسسات پژوهشی مورد حمایت علمی- معنوی قرار گرفته است.
شایان ذکر است در آذرماه امسال نیز مقاله رضا پورحضرت از دیگر دانشجویان سما اسلامشهر در اولین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نو در مهندسی برق و کامپیوتر در محل دانشگاه علم و صنعت ایران، پذیرفته شد و پژوهش علمی خود را در گرایش سیستم های کنترل خطی ارائه نمود و به ایراد سخنرانی پرداخت.
همچنین در سال گذشته حسین ابوالحسنی پیشکلو و علیرضا شیرزه حق از دانشجویان رشته معماری این دانشکده مقتدرانه توانستند در شانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت که به طور سالانه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود، دربرابر 8 تیم طراحی فضای سبز از استان های قم،‌ سمنان، ‌همدان، کرمانشاه، البرز، کرمان، مرکزی و گیلان رتبه نخست رشته طراحی فضای سبز را به خود اختصاص دهند و با کسب مدال طلا به اردوی چهل و چهارمین مسابقات جهانی 2017( ابوظبی‌) راه یابند.مقاله آزاده رحیمی و عرفانه رضازاده از دانشجویان آموزشکده سما اسلامشهر در اولین کنگره بین المللی معماری هدف(ICTA) پذیرش شد.
این کنگره توسط موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی شیراز با همکاری دانشکده معماری شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران، انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران و حمایت علمی دانشگاه های داخلی و بین المللی برگزار شد.

دریافت کننده و منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد خبر: 736334

وب گردی

وب گردی