حجت الاسلام اکرمی: روحانی در دور دوم ریاست جمهوری اقدامات جامع تری انجام می دهد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: روحانی کارهایی را شروع کرده که به طور طبیعی باید در دور دوم به سرانجام برساند و اگر ثابت بماند کارهای نیمه تمام را بهتر و جامع تر می تواند انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان این که بحث حول منتخبین انتخابات در حال حاضر زود است، در گفت و گو با ایسکانیوز، گفت: باید صبر کنیم تا افرادی که داوطلب برای حضور در انتخابات هستند مشخص شود که چه کسی تایید صلاحیت و واجد شرایط می شود و آن زمان از فیلتر شورای نگهبان که گذشتند می شود نسبت به افراد یا جریانات نظر داد.

وی ادامه داد: تا کنون تمام انتخابات های ریاست جمهوری هر فردی که دور اول انتخابات ریاست جمهوری بوده معمولا دور دوم هم بوده است، از مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و امثالهم تا به حال همه این ها دور دوم بودند و انشالله روحانی هم دور دوم خواهد بود.

اکرمی افزود: در حال حاضر یک نوع ثبات و اطمینان در جامعه داریم و باید قدر این ثبات، امنیت و اعتماد را در کشور، منطقه و دنیا بدانیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: روحانی کارهایی را شروع کرده که به طور طبیعی باید در دور دوم به جایی برساند و اگر ثابت بماند کارهای نیمه تمام را بهتر و جامع تر می تواند انجام دهد.

اکرمی با بیان این که در حال حاضر افراد مطرح هستند تا جریانات در انتخابات، گفت: مشکل ما در کشور این است که تشکل و تحزب قوی نداریم تا در طول سال کار کنند و به هنگام انتخابات نتیجه دهند.

وی با اشاره به این که من طرفدار روحانی هستم اما یک اصولگرا هستم، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر افراد مطرح شده اند تا جریانات ورود پیدا کنند، زیرا تشکلات و تحزب های قوی نداریم. بیشتر در خصوص افراد صحبت می شود تا جریانات، اصلاح طلب، اصولگرا، مستقلین و غیره.

وی در پایان با بیان این که پیشنهاد من این است تا در این ایام هرچقدر می توانیم مردم را به فکر بیندازیم که در سال 96 در دو جریان خودشان را آماده کنند، گفت: مردم اول برای شرکت در انتخابات شوراها و دوم برای انتخابات ریاست جمهوری باید خود را آماده کنند؛ همین فکر، فهم و علاقه را داشته باشند کافی است تا به زمان رای دادن برسند.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 736379

وب گردی

وب گردی