مراسم گرامیداشت روز وکیل در دانشگاه انزلی برگزار شد

به مناسبت ۷ اسفند روز وکیل،مراسمی به همت انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی اعتمادی جوریابی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی درخصوص برگزاری این مراسم عنوان کرد:این برنامه درحقیقت به صورت یک کارگاه آموزشی و به همت انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاداسلامی واحد بندر انزلی برگزار گردید.

وی با بیان اینکه انجمن علمی حقوق زیرمجموعه معاونت پژوهشی دانشگاه می باشد اظهار کرد:در این کارگاه آموزشی به نقد حقوقی و جرم شناسی فیلم "ابد و یک روز"پرداخته شد.

این کارگاه با حضور اساتید و ۲۵۰ تن از دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد و تقدیر از پنج تن از فارغ التحصیلان رشته حقوق این واحد دانشگاهی که در سال جاری موفق به قبولی در آزمون وکالت شده اند،از دیگر بخش های این برنامه بود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی واحد بندر انزلی رشته حقوق را یکی از مهمترین رشته های این واحد دانشگاهی معرفی و تصریح کرد: بدون شک قدردانی از پذیرفته شدگان آزمون وکالت؛انگیزه ای برای تلاش بیشتر دانشجویان رشته حقوق این واحد دانشگاهی خواهد بود.

مصطفی اعتمادی جوریابی در پایان با بیان اینکه ایجاد همدلی و تقویت روحیه مشارکت اجتماعی دانشجویان؛بسیار حائزاهمیت است اضافه کرد:خوشبختانه در سال های اخیر حضور و پیشگامی دانشجویان در برگزاری کارگاهها و نشست های مختلف پررنگ تر شده و امیدواریم این حضور و مشارکت دانشجویان همچنان ادامه داشته باشد و حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در این زمینه گام های مثبتی برداشته و اقدامات خوبی صورت داده است.


گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با دارا بودن حدود 4150نفر دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی؛در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736388

وب گردی

وب گردی