تصاویر جدیدی از پی 10 هواوی فاش شد

زمان کمی تا رونمایی از پی ۱۰ هواوی باقی مانده که انتشار تصاویری از این گوشی هوشمند، جزئیات بیشتری از پرچم‌دار جدیدی هواوی را فاش کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، هواوی در جریان برگزاری مراسم خود طی کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون، از نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دارش یا همان پی ۱۰ رونمایی خواهد کرد. در آستانه رونمایی از این گوشی هوشمند، تصاویر متعددی از پی ۱۰ فاش شده است که جزئیات بیشتری را شامل رنگ‌هایی که پی ۱۰ با بر تن کردن آن‌ها راهی بازار خواهد شد در کنار بخشی از مشخصات فنی مشخص کرده است.

بر اساس آنچه می‌توان از تصاویر فاش شده استنباط کرد، پی ۱۰ هواوی با بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت در پنل جلویی راهی بازار خواهد شد و این ویژگی برخلاف محل سنسور اثر انگشت در نسل پیشین است که در پنل پشتی قرار داشت. برخلاف پرچم‌داران جدید اپل و اچ‌تی‌سی، همچنان می‌توان جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را روی پی ۱۰ هواوی مشاهده کرد. این جک هدفون در لبه‌ی پایین گوشی و در کنار درگاه USB نوع C قرار دارد. پی ۱۰ از یک نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و شیشه‌ی 2.5D بهره می‌برد. در پشت گوشی نیز می‌توان دوربین دوگانه ساخته‌شده تحت لیسانس لایکا را مشاهده کرد.

انتظار می‌رود هواوی گوشی هوشمند خود را در رنگ‌های نقره‌ای، رزگلد، مشکی گرافیتی و طلایی در کنار دو رنگ آبی و سبز راهی بازار کند که می‌توان آن‌ها را چشم‌گیرترین رنگ‌هایی خواند که یک گوشی هوشمند می‌تواند با آن راهی بازار شود.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/ انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 736438

وب گردی

وب گردی