بازارهای احتمالی برای عرضه محصولات ۲۰۱۷ نوکیا فاش شد

یک لیست از نام کشورهایی که محصولات جدید نوکیا احتمالا در آنجا به فروش خواهد رسید، فاش شده است.

به گزارش ایسکانیوز، به‌تازگی یک لیست از بازارهای احتمالی برای عرضه‌ی محصولات ۲۰۱۷ کمپانی نوکیا در اینترنت منتشر شده است. این لیست تقریبا بر اساس بخش پشتیبانی رسمی وب‌سایت اچ‌ام‌دی گلوبال در طی هفته‌های اخیر به ‌دست آمده است و منبع این خبر نیز اعلام کرده که وجود وب‌سایت‌های جدید نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که نوکیا محصولات خود را در چه کشورهایی به فروش خواهد رساند. در لیست مورد بحث نام کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه، اسپانیا، فنلاند، لهستان، اکراین، روسیه، هند، هنگ‌کنگ، تایوان، فیلیپین، مالزی، ویتنام و آفریقای جنوبی به چشم می‌خورد. به یاد داشته باشید که این کشورها الزاما تنها مناطقی نخواهند بود که نوکیا تصمیم دارد محصولات جدید خود را در آنجا عرضه کند؛ اما به‌احتمال زیاد، اولویت این شرکت برای فروش محصولات، کشورهای یادشده خواهد بود.

انتظار می‌‌رود در طی چند ماه آینده نوکیا محصولات جدیدی از جمله گوشی‌ نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ و مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ را عرضه کند. البته گوشی هوشمند نوکیا ۶ قبلا در کشور چین عرضه شده است. بر طبق خبرهایی که تاکنون منتشر شده، نوکیا در رویداد مطبوعاتی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال از محصولات یادشده رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این شاید این کمپانی از رویداد یادشده به‌منظور ارائه‌ی اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند نوکیا ۸ بهره ببرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، طی چند ماه اخیر شایعاتی در مورد این گوشی رده‌بالا منتشر شده است. از بین کشورهایی که به نام آن‌ها اشاره شد، انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک نوکیا حداقل یکی از محصولات خود را در انگلستان، آلمان، روسیه و تایوان عرضه کند؛ چراکه به‌تازگی گوشی‌های ساخت برند نوکیا تأییدیه‌هایی را از این کشورها دریافت کرده و علاوه بر این برخی از خرده‌فروشان محلی در این نواحی جزئیاتی از گوشی‌های جدید نوکیا را تأیید کرده‌اند.

نکته‌ی جالب در مورد لیست فوق‌الذکر این است که نامی از کشور آمریکا در آن دیده نمی‌شود. بر اساس گزارش‌های اخیر، نوکیا قصد دارد امسال بر معرفی محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی جدید تمرکز داشته باشد. از آنجا که آمریکا یکی از بزرگ‌ترین بازارها برای گوشی‌های هوشمند رده‌بالا محسوب می‌شود، شاید نوکیا در حال آماده کردن خود برای معرفی یک محصول تمام‌عیار است و عجله‌ای برای معرفی یک پرچم‌دار جدید ندارد. در هر صورت فردا به‌احتمال زیاد اطلاعات و جزئیات بیشتری از طریق کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در این رابطه منتشر خواهد شد.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 736469

وب گردی

وب گردی