جشنواره "جهادگران علم و فناوری" با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

صابری از برگزاری چهارمین جشنواره " جهادگران علم و فناوری" با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و رونمایی 10 طرح برتر ملی در این جشنواره خبر داد.

ابوالفضل صابری، سخنگوی جشنواره جهادگران علم و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: 10 طرح برتر ملی در چهارمین جشنواری کشوری "جهادگران علم و فناوری" با حضور لشکری و کشوری رونمایی می شود. این جشنواره با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مشارکت اقشار دانش محور بسیج، پژوهشکده و خانه نخبگان، پایگاه‌های برتر علمی و مراکز و هدایت و حمایت برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در این جشنواره از ۲۴۰ طرح نخبگان کشور و ۱۰ طرح برتر در حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذای، نظامی، فیزیک و مکانیک، پزشکی و دارویی، برق و الکترونیک، عمران و صنعت و غیره مورد حمایت سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری رونمایی خواهد شد.

سخنگوی جشنواره جهاد گران علم و فناوری گفت: در این جشنواره از خانواده نخبگان شهید مدافع حرم، خانواده شهدای موشکی و مخترعان و مبتکران برتر کشوری با حضور سران لشکری و کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره از ۹ اسفند به مدت دو روز در نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واقع در پونک برگزار می‌شود و مراسم اجلاس و اختتامیه این برنامه ۱۱ اسفند برپا می‌شود.

صابری افزود: سال گذشته نیز این جشنواره با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد، خوشبختانه این دانشگاه محصولات زیادی در حوزه علم و فناوری دارد و با توجه به ظرفیت علمی و تجربه می تواند پشتیبان خوبی برای جشنواره باشد و بر اعتبار علمی آن تاثیر بگذارد.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 736611

وب گردی

وب گردی