اولین تصویر منتسب به اکسپریا XZ پریمیوم سونی فاش شد

پس از افشای مشخصات فنی مربوط به اکسپریا XZ پریمیوم سونی، حال اولین تصویر از این گوشی هوشمند فاش شده است.

به گزارش ایسکانیوز، پس از افشای مشخصات فنی منتسب به اکسپریا XZ پریمیوم سونی، حال تصویری از این گوشی هوشمند منتشر شده است که در واقع اولین تصویر فاش شده از محصول پرچم‌دار سونی است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، اکسپریا XZ پریمیوم از سنسور دوربینی بهره می‌برد که این کمپانی ژاپنی اخیرا رونمایی کرده است. این سنسور با بهره‌گیری از سه لایه که لایه‌ی سوم اختصاص به حافظه‌ی رم دارد، قادر است ویدیو‌های اسلوموشن را با نرخ ۹۶۰ فریم در هر ثانیه ثبت کند. رزولوشن این سنسور ۲۰ مگاپیکسل است. همچنین باید به مشخصات فنی دیگری از این گوشی هوشمند نظیر اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار بهره‌گیری از نمایشگر 4K HDR اشاره کرد.

همان‌طور که در اخبار پیشین در رابطه با گلکسی ایکس زد پریمیوم شنیده بودیم، این گوشی هوشمند از نظر ظاهر بسیار شبیه به Xperia XZ است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند از ظاهر بسیار زیبایی بهره می‌برد که شامل بدنه‌ی فلزی با پنل پشتی کرومی است که درخشندگی آن، جلوه‌ی بسیار زیبایی به این گوشی هوشمند بخشیده است. در کنار امکان ثبت ویدیو‌ها به‌صورت اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه توسط دوربین این گوشی، باید به قابلیت‌های دیگری نظیر Motion Eye برای ثبت تصاویر ادامه‌دار، تصویربرداری در مکان‌هایی با نور کم و قابلیت ضد اعوجاج اشاره کرد.

در روی نمایشگر گوشی هوشمندی که در تصویر مشاهده می‌کنید، تاریخ یکشنبه ۷ ماه می سال ۲۰۱۷ نقش بسته است که احتمالا به تاریخ رونمایی از این محصول اشاره دارد. پیش از این انتظار نمی‌رفت سونی این گوشی هوشمند را تا پیش از ماه ژوئن رونمایی کند؛ اما به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها فرایند رونمایی از این گوشی هوشمند را تسریع کرده است.

تصویر منتشرشده وجود سنسور اثر انگشت روی کلید پاور در لبه‌ی گوشی را نیز تأیید می‌کند که از سال ۲۰۱۵ با اضافه شدن این سنسور در سری اکسپریا زد ۵ قابل استفاده است. در کنار قابلیت‌هایی که اشاره کردیم، باید به بهره‌گیری از درگاه USB نوع C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 736617

وب گردی

وب گردی