کتاب مهارت عمومی مدیران توسط عضو هیات علمی واحد اردبیل منتشر شد

کتاب مهارت عمومی مدیران تالیف شهرام میرزائی دریانی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با همکاری مشترک امیر امینی و شهران نگاهبانی بنابی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، شهرام میرزائی دریانی گفت: نظر به جایگاه بسیار حساس مدیران در سازمانها، تشکیلات دولتی و خصوصی و سطوح کلان و خرد، و بنابراین نقش آنان در تحول، توسعه و بالندگی سیستم های انسانی که بدین سان مسئولیت عمده شان بهره برداری بهینه از سرمایه های انسانی و سایر منابع تعیین کننده می باشد.

عضو هیات عامی واحد اردبیل اظهار کرد: مؤلفین تلاش نموده اند تا با مطالعه کتابها و مقالات مرتبط با توانائی ها و مهارتهای مدیران دایره المعارفی از مهارتهای عمومی مدیران را گردآوری و تدوین نمایند.

وی با اشاره به اینکه در این کتاب 43 مهارت در 4 جلد تشریح شده اند، تصریح کرد: در فصل اول مطالبی در مورد لزوم کسب و بکارگیری انواع مهارتها برای انجام بهینه وظایف و ایفای مطلوب نقش ها بحث شده اند. تشریح مهارتها از فصل دوم آغاز شده اند. برای برخی مهارتها پرسشنامه مهارت سنجی آورده شده است.

میرزائی دریانی افزود: مطالعه مجموعه حاضر به یقین خودشناسی، خودآگاهی و خود پرورشی خوانندگان و بویژه مسئولین با عناوین گوناگون مدیر، رئیس، سرپرست و متصدی را تقویت خواهد نمود که می تواند همان بازآفرینی و توسعه فردی، گروهی و سازمانی تلقی گردد.

وی گفت: در نهایت، بهبود و بالندگی زندگی فردی و سازمانی خوانندگان و علاقمندان استفاده کننده از این کتاب بیشتر، ملموستر و عینی تر خواهد شد.

شهرام میرزائی دریانی متولد 1340 در شهر تبریز، فارغ التحصیل کارشناسی علوم گیاهی از دانشگاه تبریز در سال 1368، کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش تولید از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال 1377 و دکتری تخصصی مدیریت صنعتی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران در سال 1388. ایشان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اردبیل با درجه استادیاری است. سوابق اجرایی در سازمان‌های تولیدی نزدیک به 25 سال و سوابق آموزشی، پژوهشی و مشاورهای در دانشگاه‌ها و سازمان‌ها نزدیک به 17 سال است.

خبرنگار: علی انوار/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736698

وب گردی

وب گردی