حجت‌الاسلام طالقانی:  دانشگاه آزاد اسلامی همدان در امور فرهنگی پیشرو است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان در امور فرهنگی پیشرو است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام طالقانی ورکشی در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی همدان که با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد گفت: جا دارد از حمایت‌ها و تلاش‌هایی که برای برگزاری اعتکاف دانشجویی، نماز و سایر برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه صورت می‌گیرد تشکر کنم.

وی بابیان حدیثی افزود: دعا موجب پذیرش و استجابت می‌شود، سپاس گذاری موجب افزایش نعمت و توکل منجر به نتیجه رسیدن کار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تمامی استانداردهای آموزشی و فرهنگی را رعایت می‌کند.

سعید جامه بزرگی گفت: خوشبختانه در حوزه فرهنگی هماهنگی و هم‌صدایی کامل وجود دارد و بسیج دانشجویی به‌عنوان بازوی اجرایی فرهنگی در دانشگاه فعالیت می‌کند.

وی تأکید کرد: خوشبختانه فعالیت بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی همدان منجر شده است که در بحث فرهنگی اردوهای جهادی، راهیان نور، یادواره شهدا همواره این دانشگاه سرآمد باشد.

رییس بسیج دانشجویی استان هم گفت: امسال 22 کاروان راهیان نور از استان اعزام خواهند شد.

طیب فریادرس بیان کرد: 3 هزار و 300 نفر از 12 اسفند تا 28 توسط 70 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی تأکید کرد: 882 نفر از این تعداد به دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اختصاص داده‌شده است.

وی در پایان با اشاره به ایام سوگواری صدیقه کبری (س) گفت: مهم‌ترین ویژگی این حضرت ایستادگی بر ولایت بود، ویژگی که امروز موجب شده است ما هم در دنیا سرآمد گردیم.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736740

وب گردی

وب گردی