دانشگاه آزاد اسلامی از همه شرکت های دانش بنیان کشور حمایت می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه این دانشگاه از همه شرکت های دانش بنیان حمایت می کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با طرح ساها به همه پژوهشگران کمک خواهد کرد و آنها می توانند از آزمایشگاه های این دانشگاه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه افتتاح چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در جمع خبرنگاران درباره تفاهمنامه همکاری با بسیج علمی کشور گفت: براساس این تفاهنامه از همه شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می شود. این شرکت‌ها در هر مجموعه می‌توانند از کانال دانشگاه آزاد اسلامی کارهای تحقیقاتی خود را انجام دهند.

میرزاده ادامه داد: ما براساس طرح ساها به همه پژوهشگران کمک خواهیم کرد و آن‌ها می‌توانند از آزمایشگاه‌های ما استفاده کنند. همچنین امکان استقرار در مراکز رشد را خواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همکاری دانشگاه با بسیج اشاره کرد و گفت: این یک شروع برای هم‌افزایی مجموعه‌های علمی کشور است. مفصل این هم‌افزایی سازمان بسیج علمی کشور است، خیلی خوشحالم از اینکه سازمان بسیج علمی علاوه بر خدمات مردمی در حوزه فناوری نیز فعال شده است.

او افزود: جنس بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی یکی است. هر دو مردم‌نهاد هستند. ما قطعا این تفاهنامه را اجرایی می کنیم و نمی‌گذاریم روی کاغذ باقی بماند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 736950

وب گردی

وب گردی