چهارمین همایش ملی کامپیوتر سال 96 برگزار می شود 

معاون سما واحد سنندج از برگزاری چهارمین همایش ملی کامپیوتر و فناوری اطلاعات با محوریت طرح تکاپور در سال 96 در این استان خبر داد. 

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی باغبانیان در نشست هماهنگی برگزای همایش ملی کامپیوتر در سنندج که با حضور معاون امور اقتصادی و منطقه ای استاندار کردستان و جمعی از مدیران این استان برگزار شد، اظهار داشت: همایش ملی کامپیوتر سال 96 و به همت معاونت سما واحد سنندج برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و بنا به درخواست معاون استاندار کردستان، همایش چهارم کامپیوتر قرار است با محوریت طرح تکاپو به همت معاونت سما واحد سنندج برگزار شود.

معاون سما واحد سنندج بیان کرد: هماهنگی های لازم صورت گرفته و قرار است که در بخش جنبی این همایش کارگاه های آموزشی و همچنین نمایشگاه معرفی ظرفیت ها و استعدادهای حوزه فناوری و اطلاعات استان کردستان نیز برگزار شود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: همکاری و تعامل تمامی ادارات و سازمان های دولتی برای برگزاری هر چه بهتر این همایش ملی ضروری است.

حسین فیروزی با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه همایش های علمی، افزود: انتظار می رود که زمینه برای حضور افراد متخصص و صاحب ایده در این همایش فراهم شود و آموزش های لازم نیز در بخش های جنبی به افراد متقاضی ارائه شود.

وی با بیان اینکه امروز کردستان استعدادهای خوبی در حوزه فناوری اطلاعات دارد، گفت: معرفی این استعدادها به بهترین شکل ممکن و همچنین توجه بیشتر به طرح تکاپو باید در اولویت برنامه های جنبی این همایش ملی باشد.

در ادامه این نشست شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان کردستان نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص برگزاری همایش ملی کامپیوتر پرداخته و آمادگی خود برای حمایت از آن را اعلام کردند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 736980

وب گردی

وب گردی