ال جی با همکاری ولو هدست واقعیت مجازی تولید می‌کند

کمپانی ال‌جی هدست واقعیت مجازی خود را با همکاری کمپانی ولو می‌سازد.

به گزارش ایسکانیوز، ال‌جی قصد دارد با همکاری کمپانی بازی‌سازی معروف ولو (Valve) یک هدست واقعیت مجازی جدید تولید کند. این محصول از فناوری ردیابی استیم وی‌آر استفاده می‌کند و روی سر قرار خواهد گرفت. این اقدام باعث می‌شود ال‌جی به‌عنوان رقیبی جدید برای اچ‌تی‌سی شناخته شود. همان‌طور که می‌دانید اچ‌تی‌سی نیز با همکاری ولو هدست واقعیت مجازی خود موسوم به وایو را تولید کرده است.

این اولین ‌باری نیست که ال‌جی تصمیم گرفته است قدم به دنیای واقعیت مجازی بگذارد. سال گذشته نیز این کمپانی در کنار گوشی‌ هوشمند G5 از هدست وی‌آر ۳۶۰ رونمایی کرد. ال‌جی در مورد نمونه‌ی اولیه‌ی هدست سال قبل خود جزئیات زیادی فاش نکرد و فقط خیلی ساده آن را «محصولی با کیفیت صدای عالی و نسل بعدی تجربه‌ی واقعیت مجازی» خواند. حالا این را می‌دانیم که هدست این شرکت از فناوری ردیابی سه‌بعدی استیم‌ وی‌آر استفاده می‌کند. ولو پیش از این و در سال گذشته امکان دسترسی به تکنولوژی یادشده را ارائه داد و ال‌جی پس از اچ‌تی‌سی دومین شرکتی است که از آن بهره برده است.

ال‌جی هدست جدید واقعیت مجازی خود را از طریق غرفه‌ی ولو در رویداد GDC در شهر سانفرانسیسکو به نمایش خواهد گذاشت. این کمپانی گفته است که در رویداد مورد بحث با توسعه‌دهندگان نشست‌هایی خواهد داشت و بازخورد آن‌ها را بررسی می‌کند.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 737044

وب گردی

وب گردی