تشکیل هیئت رئیسه دائم فراکسیون مستقلین ولایی

جعفرزاده ایمن آبادی از تشکیل هیئت رئیسه دائم فراکسیون مستقلین ولایی خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص جلسه امروز (10 اسفندماه) فراکسیون مستقلین ولایی، اظهار داشت: امروز فراکسیون مستقلین ولایی جلسه مجمع عمومی تشکیل داد، در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون، هیئت رئیسه دائم تشکیل شد زیرا تاکنون فراکسیون هیئت رئیسه موقت مشغول فعالیت بود.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه در این جلسه کاظم جلالی به عنوان رئیس، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نایب رئیس اول و فرشادان به عنوان نایب رئیس دوم فراکسیون مستقلین ولایی انتخاب شدند، بیان کرد: همچنین عبدالرضا عزیزی و سمیه محمودی به عنوان 2 دبیر و آقایان بت کلیا، محسن علوی و رسول خضری به عنوان کارپرداز و مهرداد بائوج لاهوتی نیز به عنوان سخنگوی فراکسیون مستقلین انتخاب شدند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاق دیگری که در جلسه امروز رخ داد، انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی بود، ادامه داد: در این جلسه نعمتی، حسن پور، باستانی، کاتب، بابایی صالح، یوسفیان ملا، بدری، میرزاده، سلام امینی، محمد حسینی، داداشی، احمدی لاشکی، شریف پور، کشت زر، حضرت پور، نوریان، اسماعیلی، بیگلری، جمالی نوبندگانی و نانواکناری به عنوان شورای مرکزی انتخاب شدند که از این تعداد 17 نفر برای شواریعالی فراکسیون ها که زیر نظر دکتر علی لاریجانی است انتخاب می‌شوند، و 3 نفر نیز بعنوان عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

وی افزود: همچنین روسای کمیته‌های فراکسیون ها نیز انتخاب شدند که طاهرخانی به عنوان رئیس کمیته سیاسی، افتخاری رئیس کمیته فرهنگی، رضیان رئیس کمیته حقوقی، گلمرادی رئیس کمیته اجتماعی و آقاپور رئیس کمیته اقتصادی فعالیت خواهند داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بند 2 ماده 15 اعضایی که در این جایگاه‌ها هستند، حق عضویت در هیچ فراکسیون سیاسی دیگری را ندارند و صرفا می‌توانند به عنوان یک شرکت کننده در جلسات آن‌ها حضور یابند، به این ترتیب عضویت اعضای فراکسیون مستقلین ولایی در سایر فراکسیون‌ها نیز ممنوع می‌باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه از زمان تشکیل فراکسیون مستقلین در یکسال گذشته، تنها فراکسیونی بوده است که مرتب جلسه و برنامه های متنوع داشته است، بیان کرد: با توجه به شروع فعالیت کمیته‌های فراکسیون، امیدواریم طرح‌هایی که به مجلس ارائه می‌شود، از طریق اعضای فراکسیون مستقلین مورد بررسی قرار گیرد تا کارکرد فراکسیون فقط سیاسی نباشد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه فراکسیون مستقلین در حوزه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی طرح‌هایی به مجلس ارائه می‌شود که با نظر اعضا پخته خواهد شد، گفت: در بررسی موضوعات مختلف، فراکسیون مستقلین ولایی مسائلی که مرتبط با حل مشکل مردم، مانند معیشت، رفاه و اشتغال آن‌ها است، طرح هایی را ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در فراکسیون مستقلین ولایی تا حد زیادی دستور کار داریم، افزود: یکشنبه‌ها صبح جلسه داریم، ولی باید تعداد جلسات خود را افزایش دهیم تا بتوانیم به برنامه‌ها برسیم، فراکسیون مستقلین ضمن اینکه به دنبال دست یافتن به کارکردی فراجناحی است ولی در جهت پویا کردن و فعال کردن مجلس نیز داری برنامه‌های خوبی دارد.

انتشار دهنده: سرلک

کد خبر: 737073

وب گردی

وب گردی