دیدار دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما تهران و مشاور ریاست سازمان سما  با خیرین مدارس تهران

علیرضا آزادبر دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما تهران در دیدار با خیرین مدارس سما تهران با بیان اینکه هدف از تاسیس سازمان سما کمک به آموزش وپرورش در امر تعلیم و تربیت است گفت:« سازمان سما در برهه ای که احساس کرد برای کمک به امر تعلیم و تربیت باید بشتابد ،پا در میدان گذاشت. سازمان سما یک مرکز به معنای واقعی غیر انتفاعی است و سود حاصل از درآمد آن نیز مجددا به چرخه تعلیم و تربیت برمی گردد.»

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا آزادبر با اشاره به اهداف سازمان سما بویژه در نقاط محروم کشور ادامه داد: یکی از رسالت های سازمان سما توجه به دانش آموزان کم بضاعت و دانش آموزانی است که در مناطق محروم در حال تحصیل هستند.و این سازمان سعی دارد در امر تعلیم و تربیت به آنان نیز توجه کند و در حد بضاعت برای آنان شرایط ادامه تحصیل را فراهم کند.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما تهران همچنین پیشنهاد داد در صورتی که خیرین تمایل داشته باشند این مرکز جهت کمک به دانش آموزان کم بضاعت ، آمادگی تشکیل صندوق خیرین را دارد.

دکتر فرشاد مشاور ریاست سازمان سما نیز ضمن حضور در این دیدار و ابراز خرسندی از چنین جلساتی گفت: بنده در دوران کودکی همواره آرزو داشتم تا در آینده بتوانم گام موثری در امور خیر مانند ساخت مسجد بردارم . ولی زمانیکه بزرگتر شدم و با فضای آموزش و پرورش آشنا شدم آرزو کردم که در آینده بتوانم در امر ساخت فضاهای آموزشی کمک رسان باشم ، و خدا را شاکرم که به آرزوی خود رسیدم و اکنون 50 سال است که دراین عرصه مقدس فعالیت می کنم.

مشاور ریاست سازمان سما در ادامه گفت:« توجه به دانش آموزان کم بضاعت نیز همواره مورد توجه بود بطوری که در شهر تبریز نسبت به صندوق کمک به دانشجویان ودانش آموزان کم توان مالی همت گماردیم و امروز این صندوق توانسته است گام های موثری را بردارد.»

خیرین سما تهران نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسات و قدردانی از فعالیت های مدیران سما تهران بویژه مدیریت دبستان دخترانه سما 2 و دبستان پسرانه سما 1 ضمن استقبال از پیشنهاد دبیر شورای نظارت و هماهنگی مبنی بر تشکیل صندوق کمک به دانش آموزان و دانشجویان، با اعلام آمادگی ، خواستار تشکیل این صندوق به طور نظام مند و قانون مند شدند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737084

وب گردی

وب گردی