گشایش نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش‎های فرهنگی و دانشجویی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به میزبانی واحد زاهدان برپا شد.

به گزارش ایسکانیوز، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور دکتر حبیب‎الله اسماعیلی مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، دکتر امین‎رضا کمالیان دبیر هیات امنای استان سیستان و بلوچستان، معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدها و مراکز استان و مدیران، مسئولان، کارکنان و دانشجویان واحد زاهدان وی را همراهی کردند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، روابط عمومی، معاونت پژوهشی و مرکز رشد این واحد دانشگاهی با فعالیت 7 غرفه برپا شده است.

در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، هنری، فرهنگی، پایان‎نامه‎های فرهنگی، محصولات واحدهای و هسته‎های فناور فرهنگی و شرکت‎های دانش‎بنیان فرهنگی، از تاریخ 9 اسفند الی 11 اسفند 95 در دو نوبت صبح و عصر در منظر دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه شناساندن فعالیت‎های پژوهشی فرهنگی دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به عموم مردم و به ویژه دانشجویان و هموار کردن مسیر برای ورود علاقه‌مندان به انجام فعالیت‎های فرهنگی در استان است.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737157

وب گردی

وب گردی