ستاری: نقش دانشگاه آزاد در توسعه محصولات دانش‌بنیان/ وجود ۴۰ درصد دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد به توسعه دانش بنیان کمک می‌کند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن ۴۰ درصد دانشجویان کشور می‌تواند در پیشرفت علمی نقش داشته باشد، گفت: برای رفع موانع حقوقی شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش می‌کنیم.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، با اشاره به نقش دانشگاه آزاد در پیشرفت علمی کشور، گفت: دانشگاه آزاد دارای 40 درصد دانشجویان کشور است و قطعاً می‌تواند با این حجم دانشجو در پیشرفت علمی تأثیر داشته باشد.

وی افزود: جهت‌گیری‌ها باید به سمت علم و فناوری دانش‌بنیان تغییر کند و جهت‌گیری‌های جدیدی که آغاز شده، مدنظر ما بود و ما از این اتفاق خوشحالیم.

ستاری گفت: نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد و پژوهشگاه مرکزی این دانشگاه که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در حال راه‌اندازی است، اتفاق خوبی بوده که ما از این جهت‌گیری استقبال می‌کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به حمایت معاونت علمی از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: ما برای شرکت‌های دانش‌بنیان تسیهلاتی را در نظر گرفته‌ایم و در رفع موانع حقوقی نیز تلاش می‌کنیم.

منبع: فارس

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737179

وب گردی

وب گردی