الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی باید جهانی شود

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی باید جهانی شود و در واقع تلاش برای جهانی شدن آن باید صورت گیرد.

به گزارش ایسکانیوز،مینو اصلانی روز سه شنبه در نشست تخصصی الگوی سوم زن با حضور فرهیختگان ایرانی و غیرایرانی در محل سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران این مطلب را بیان کرد.
وی تصریح کرد: در آستانه صدور پیام رهبری به کنگره هفت هزار زن مسلمان هستیم و امسال وارد پنجمین سال صدور این پیام می شویم به همین منظور باید برای معرفی الگوی سوم زن تلاش های جدی صورت گیرد.
اصلانی تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب در این پیام تاریخی فرمودند که الگوی سوم زن را باید جهانی کنیم چون این الگو مورد نیاز جهانی است.
وی ادامه داد: در دهه های اخیر زنان ما با حجاب خود در مقابل هجمه های فرهنگی دفاع کرده اند و رهبری فرمودند امروز زنان باید به عنوان الگو در جهان معرفی شوند و با تاسی از الگوی فاطمی امروز این الگو خودش را نشان داده ایت.
اصلانی اضافه کرد: لازم است این الگوی سوم زن به دنیا معرفی شود و باید راهکارهای معرفی این الگو را بیان کنیم.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: اکنون مرحله افول استکبار جهانی را شاهد هستیم و باید در حوزه زنان، این الگو را به خوبی بیان کنیم البته برای جهانی سازی این الگو باید برنامه هایی جامع و عملی داشته باشیم تا در جهان مطرح شود.
وی گفت: این الگو نیاز به تبیین شاخص ها دارد و رهبری اصلا مطرح نکرده اند که الگوی نه شرقی نه غربی مربوط به جهان اسلام نیست بلکه برای همه جهان و همیشه تاریخ است.

منبع:ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 737291

وب گردی

وب گردی