مجموعه سپاه می تواند یکی از بزرگترین خریداران محصولات فناوری دانشگاه ها باشد/قدردانی از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری

فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از محصولات فناوری جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: مجموعه سپاه می تواند یکی از بزرگترین خریداران محصولات فناوری تولید شده توسط دانشگاه باشد و از این طریق به توسعه فناوری کمک کند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشگر محمدعزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم رونمایی از دستاوردهای پژوهشی در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری ضمن تقدیر از همه جهادگران عرصه علم و فناوری گفت: از بسیج کشور که محصول تلاش های بی وقفه خود را به نمایش گذاشته قدردانی می کنیم، همچنین از دانشگاه آزاد اسلامی بویژه دکتر میرزاده که میزبانی این جشنواره را برعهده داشته اند نیز تشکر ویژه داریم.

وی افزود: نکته بسیار حائز اهمیت این است که ما در کشور جهادگران بسیاری در عرصه علم و فناوری داریم، افرادی که می توانند نیازهای مختلف کشور در بخش صنعت، کشاورزی و ... را برطرف سازند. اما ضعف ما در مدیریت اعلام نیاز و اتصال محصول و ظرفیت ایجاد شده به تولید و کاربردی کردن آن است.

سردار جعفری با بیان اینکه برای حل این معضل باید هرچه سریعتر چاره اندیشی کرد، گفت: بخش های مختلف سپاه به این محصولات تولید شده نیاز دارد، با شناسایی نیازهای سپاه می توانیم محصولات فناورانه تولید شده را به آنها وصل کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: سپاه مجموعه عظیم و گسترده ای است که در بخش های مختلف بویژه عرصه های سازندگی و احیای زمین های کشاورزی، دفاعی و ... فعالیت می کند و می تواند یکی از خریداران بزرگ محصولات فناورانه تولید شده توسط دانشگاه ها باشد. این حرکت اگر انجام شود می تواند کمک بسزایی به بخش فناوری و افزایش تولیدات آنها داشته باشد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/ منتشر کننده: محمد جواد آخوندی

کد خبر: 737358

وب گردی

وب گردی