پنجمین یادواره شهدای راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد

پنجمین یادواره شهدای راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضورمدیران و مسئولین دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت،  جمع کثیری از کارکنان، استادان ، دانشجویان و خانواده معزز شهدا در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلان در این مراسم با بیان اینکه رابطه عجیبی بین رزمندگان دوران دفاع مقدس و حضرت فاطمه(س) بود اظهار کرد: شهدای راهیان نور در جبهه فرهنگی بسیار پرخطر ۸ سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند و در این جبهه نیز شهید شدند.

وی افزود: بعد از ارتحال پیامبر گرامی اسلام( ص) چهره نفاق پیدا شد و به یکباره حضرت علی (ع) تنها شد.عده ای گفتند ما ولایت را قبول نداریم وحتی در زمان پیامبر هم قبول نداشتیم اما جرات ابراز آن را نداشتیم .

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: درست مثل فتنه ۸۸ که در آن زمان برخی بی بصیرت ها شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر می دادند از داخل کشور به سردمداران آمریکایی اعلام می شد که شما به وضوح اعلام موضع نکنید تا مردم بر این باور نرسند که غرب این موقعیت را فراهم آورده است.

وی در پایان گفت:در باب مظلومیت امام علی (ع) شرایط آن زمان طوری بود که حتی در به روی علی باز نمی کردند و این حضرت زهرا (س) بود که تک به تک درب های خانه ها را می زد و به علی(ع) می گفت: من دختر پیامبر هستم،اینان به احترام من درب را باز می کنند.

در ادامه مراسم مداح اهل بیت کربلایی محمد امینی در سوگ این دو شهید به مداحی پرداخت .

این مراسم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737535

وب گردی

وب گردی