آموزش نیروهای بخش صنعت توسط دانشگاه آزاد/پروژه "پسماند" در انتظار تصویب

مدیر دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به گسترش ارتباطات این دانشگاه با بخش صنعت، گفت: پروژه بزرگ "پسماند" در انتظار تصویب وزارت صنعت است.

به گزارش ایسکانیوز، داوود ثمری با بیان اینکه برای افزایش تعاملات با بخش صنعت، جلسات خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار کرده‌ایم، اظهار کرد: پس از برگزاری این جلسات برای افزایش همکاری‌ها در دو حوزه به نتایجی رسیده‌ایم.

مدیر دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بر این اساس، آموزش دو میلیون نفر ساعت را به دانشگاه آزاد محول کردند، درواقع دانشگاه آزاد متولی آموزش‌های نیروهای بخش صنعت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه دیگر با توجه به علاقه بخش خصوصی برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی چند پروژه با بخش خصوصی صنعت تعریف کرده‌ایم.

ثمری گفت: در این راستا با شرکتی که بسته‌های رادیولوژی پزشکی را وارد می‌کند، در بحث رزولیشین تصاویر و بهره‌گیری از دانش فنی واحدهای داخل،‌ همکاری خواهیم داشت.

مدیر دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین کلیات پروژه بزرگ "پسماند" که بحث‌های محیط زیستی و پسماندهای آسیب‌رسان به محیط زیست را بررسی می‌کند، نهایی شده که منتظر تصویب این پروژه در وزارت صنعت هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها به سال 96 موکول می‌شود، تاکید کرد: پس از طی مراحل تصویب، بلافاصله پس از انعقاد قرارداد فعالیت در این حوزه‌ها آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737740

وب گردی

وب گردی