تماشای دیدار پدیده - گسترش فولاد رایگان شد/ کفشگری و حقیقی در اختیار باشگاه قرار گرفتند

دو بازیکن تیم پدیده برای مشخص شدن وضعیت همکاری آنها در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز؛ مهرداد کفشگری و رضا حقیقی دو بازیکن این تیم برای مشخص شدن ادامه همکاری‌شان، در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

این تصمیم با نظر کادر فنی بوده است و مدیریت باشگاه پس از برگزاری جلسه‌ای پس از بازی پدیده و گسترش فولاد تبریز در خصوص این دو بازیکن تصمیم گیری نهایی را خواهند داشت و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

همچنین جواد طاری بخش درباره رایگان بودن دیدار پدیده خراسان و گسترش فولاد تبریز که روز جمعه از ساعت ١٥ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می‌شود، اظهار داشت: هیئت فوتبال خراسان رضوی در این راستای همکاری بسیار خوبی را با مجموعه باشگاه داشته است و با هماهنگی‌های انجام شده مشکلی وجود نخواهد داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده ادامه داد: برای این مسابقه تعداد زیادی بلیت برای تماشاگران خریداری شده است که در زمان ورود به آنها اهدا خواهد شد تا بتوانند بازی را به صورت رایگان تماشا کنند و مشکلی در این زمینه نخواهد بود.

طاری بخش خاطرنشان کرد: برای این بازی تعدادی اتوبوس در نظر گرفته شده است که از پایانه آزادی (پارک ملت) و میدان تختی (سعدآباد) هواداران مشهدی را به صورت رایگان به ورزشگاه منتقل خواهند کرد و پس از بازی نیز هواداران را به همین مکان‌ها انتقال میدهند. بازی‌های باقی مانده لیگ به ویژه بازی‌های خانگی برای تیم پدیده بسیار مهم است و در این راستا هماهنگی‌های خوبی برای حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه انجام شده است و امیدواریم مردم مشهد نیز به منظور حمایت های همه جانبه خود از نمایندگان فوتبال استان مثل همیشه حضور داشته باشند و باعث افزایش انگیزه بازیکنان شوند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:ارش محمدی

402

کد خبر: 737782

وب گردی

وب گردی