ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی هراز و سوادکوه از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت : تردد همه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 امروز از محور هراز ممنوع شد.

وی افزود: تردد همه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت15 تا 23 روز جمعه 13 اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 اسفندماه از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع شد .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود

سرهنگ قدمی گفت : اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از یازدهم اسفند آغاز شد و تا شنبه 14 اسفندماه ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 737855

وب گردی

وب گردی