کمیته امداد آماده برگزاری جشن نیکوکاری است

رئیس کمیته امداد، از آمادگی این نهاد برای برگزاری «جشن نیکوکاری» در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس سید پرویز فتاح با بیان اینکه اسفند ماه به دلیل برگزاری جشن نیکوکاری ماه پر مشغله ای برای کمیته امداد محسوب می شود، گفت: این جشن هرساله در ایام پایانی سال برای تامین مایحتاج شب عید نیازمندان برگزار می شود.

وی با تاکید بر این مطلب که امسال در تلاش بودیم این جشن با برپایی چادر و همانند سال های گذشته برگزار نشود، افزود: سال گذشته بیش از ٧٠ میلیارد تومان مردم خیر از طریق جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان مشارکت داشته اند که امیدواریم این مبلغ امسال به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

فتاح اظهارداشت: تلاش می کنیم تمامی کمک های جمع آوری شده از سوی خیران در هفته نخست فروردین ٩٦ در میان نیازمندان توزیع شود.

وی به صرفه جویی کمیته امداد در سال ٩٥ اشاره کرد و افزود: بالغ بر ١٠٠ میلیارد تومان از محل این صرفه جویی ها برای جامعه هدف هزینه شده است؛ امسال مراکز نیکوکاری محله محور١٤٠ میلیارد تومان برای رفع مشکلات نیازمندان با کمیته امداد مشارکت داشته اند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به فعالیت ٩٤٠ مرکز نیکوکاری در سطح محلات گفت:با توجه به اینکه مشارکت خیران بیش از ٢٠ درصد نسبت به سال گذشته با کمیته امداد افزایش پیدا کرده است نشان دهنده اعتماد مردم و تحقق اهداف این نهاد در سال جاری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

3008/700

کد خبر: 737858

وب گردی

وب گردی