برگزاری کارگاه آشنایی با منابع الکترونیک ناشر Wiley در  دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان

کارگاه آشنایی با منابع الکترونیک ناشر Wiley در سالن خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، آرزو سلطانی کارشناس محصولات آنلاین و نماینده انتشارات وایلی در کارگاه آشنایی با منابع الکترونیک وایلی به تشریح پایگاه وایلی و چگونگی عملگرهای این پایگاه و توضیح مرحله به مرحله آن پرداخت.

نماینده انتشارات وایلی گفت: «این پایگاه سامانه ای آنلاین می باشد که برای دسترسی به منابع علمی مختلف و تخصصی به کار گرفته می شود که از کتب و نشریات آکادمیک در آن استفاده شده است».

سلطانی افزود: «برای استفاده بهینه از این سامانه هر فرد با ساختن پروفایلی می تواند دسترسی راحت تر به مطالب داشته و به ذخیره آن بپردازد».

وی ادامه داد:« جستجو در پایگاه وایلی به سه روش جستجوی موضوعی، جستجوی الفبایی و جستجوی سریع امکانپذیر است.»

سلطانی تصریح کرد: «بهترین و متداول ترین روش برای جستجوی به روش موضوعی می باشد و دلیل آن هم بخاطر نتیجه ی گسترده و جستجو کامل است که با تمام جزئیات می توان از آن استفاده کرد».

وی گفت:« بیشتر مقالات پایگاه وایلی قابل استناد و معتبر هستند و دلیل مهم این امر ناشی از نظارت تخصصی هیئت ناظران برمقالات است و همچنین میتوان از این مقالات بعنوان منابع تحقیقات استفاده کرد و به همین دلیل چاپ مقالات در سامانه وایلی دشوارتر از سایر پایگاه ها می باشد».

نماینده انتشارات وایلی با بیان اینکه تمام مقالات موجود در پایگاه وایلی به صورت متن کامل می باشد، افزود: «دانشجویان می توانند در جمع بندی پایان نامه یا برای تحقیقات موضوعات متفاوت از مقالات این پایگاه استفاده کنند و حتی برای چاپ مقالات خود به این پایگاه مراجعه کنند».

کارگاه فوق به همت حوزه معاونت پژوهشی و باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 737892

وب گردی

وب گردی