پدیده و نفت بردند/ تراکتور، صبا و فولاد یک امتیاز گرفتند

شاگردان مهاجری برای دومین هفته متوالی موفق به پیروزی شدند تا از منطقه سقوط فاصله بگیرند و با آرامش بیشتری در ادامه فصل کار خود را دنبال کنند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم پدیده مشهد در شرایطی موفق به کسب پیروزی ارزشمند برابر گسترش فولاد شد که در هفته های اخیر به شدت برای کسب پیروزی و فرار از منطقه سقوط تحت فشار بود. شاگردان مهاجری در این دیدار بازی را منطقی آغاز کردند و با ورود اجباری محسن یوسفی به جای عبدالله حسینی که مصدوم شده بود شرایط برای این تیم بهتر هم شد. محسن یوسفی در دقیقه 33 موفق شد روی یک ارسال کرنر دقیق و ضربه سر ناصحی پایه گذار گل اول تیمش شود و در ادامه درخشش خود در ابتدای نیمه دوم ( دقیقه 48) موفق به افزایش برتری مشهدی ها به دو گل شد. لوسیانو پریرا مهاجم زهردار تیم گسترش در دقیقه 60 موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی اختلاف را به یک امتیاز کاهش دهد ولی اکبر ایمانی 10 دقیقه بعد روی پنالتی که توسط حسین مهربان به دست آمد باز هم اختلاف دو تیم را به عدد 2 افزایش داد. داریوش شجاعیان در دقیقه 79 می توانست روی پنالتی که با تیزهوشی به دست آورده بود گل دوم گسترش را به ثمر برساند ولی واکنش فوق العاده مجتبی روشنگر گلزنی شجاعیان را به تعویق انداخت تا گل دوم گسترش فولاد که توسط این بازیکن در دقیقه 1+90 به دست آمد برای بازگشت به بازی کافی نباشد و تیم پدیده با کسب دومین پیروزی پیاپی طی دو هفته اخیر و زدن 6 گل از شرایط بحرانی فاصله بگیرد و با 25 امتیاز به رتبه یازدهم جدول راه یابد. در مقابل تیم گسترش که با آرامش بیشتری نسبت به حریفش به میدان آمده بود 30 امتیازی در رتبه هفتم باقی ماند تا چشم به بازی های آینده داشته باشد.

تراکتورسازی صفر- سایپا صفر/ صدر قرمز می ماند

تراکتورسازان موفق نشدند در دیدار برابر سایپا به برتری برسند و با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند، دیداری که سه امتیاز آن برای این تیم از ارزش ویژه ای برخوردار بود. حالا شاگردان قلعه نویی در ادامه بازی های این هفته به انتظار دیدار پرسپولیسی ها خواهند نشست تا با نتیجه پایانی آن بازی متوجه اختلاف امتیاز خود با تیم صدرنشین شوند.

صباقم صفر- فولاد خوزستان صفر

صبای قم که در سه مسابقه اخیر صاحب دو پیروزی و یک تساوی شده بود، امروز بهترین فرصت را داشت تا موقتا یک رتبه در جدول بالا برود و تا حدودی از منطقه خطر دور شود اما نمایش ضعیف آنها کاری از پیش نبرد و تیم مرفاوی فقط توانست یک امتیاز بگیرد و در جایگاه چهاردهم بماند؛ در سمت مقابل فولاد هم با وجود چند حمله جدی و حتی زدن توپ به تیرک دروازه مثل دیدار گذشته‌شان با مساوی زمین را ترک کرد.

نفت آبادان یک- پیکان صفر

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان میزبان تیم پیکان بود و شاگردان کریمی توانستند از صد تیم جلالی بگذرند و در این بازی حکیم نصاری دقیقه ٦٥ برای تیمش گلزنی کرد و سه امتیاز حساس را در آبادان حفظ کرد.

٦٠١

کد خبر: 737978

وب گردی

وب گردی