قاتل برای رد گم‌کنی،جسد مرد جوان را سوزاند

روز سه‌شنبه انتشار تصاویری دلخراش از آتش زدن مردی در خودروی خود در پارک گمبوعه در نزدیکی اهواز منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه اعتماد، این تصاویر جسد مردی را به صورت کاملا سوخته نشان می‌داد که قسمتی از پاها و دست‌هایش بر اثر سوختگی کاملا از بین رفته بود. این مرد حدود ۲۵ تا ۳۰ سال داشت که با دست‌های بسته در صندوق عقب خودروی پژو پارس خود به‌شدت سوخته بود. ظاهرا قاتل یا قاتلان پس از کشتن مقتول دست و پاهای او را بسته و برای رد گم کردن او را در صندوق عقب قرار داده و خودرو را آتش زده‌اند ولی بعد از حضور آتش‌نشانی و مهار آتش، بقایای جسد کاملا مشخص بود. سرهنگ سیدمحمدصالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد، اعلام کرد: قاتل پس از کشتن مقتول، جسد وی را در صندوق عقب خودروی سواری انداخته بود. وی افزود: قاتل برای رد گم‌کنی اقدام به آتش زدن خودروی حامل جسد کرده است. اقدامات شناسایی و تعیین هویت جسد و سایر اقدامات پلیسی انجام شد و پیگیری موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: یکی از مظنونان به قتل را در شهرستان اهواز شناسایی و در بامداد چهارشنبه در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مقامات قضایی و با قرار قانونی روانه زندان شد.
وی افزود: اقدامات شناسایی و تعیین هویت جسد و سایر اقدامات پلیسی انجام شد و پیگیری موضوع به صورت جد در دستور کار پلیس قرار گرفته است. انتشار تصاویر این جسد در حالی بود که مردم اهواز به‌شدت نسبت به انتشار این تصویر واکنش نشان دادند و از پلیس خواستار پیگیری موضوع شدند. علی بیرانوند؛ دادستان حمیدیه نیز درباره این خبر افزود: این فرد توسط چهار یا پنج نفر غیرخوزستانی در منزل شخصی خود در اهواز با انگیزه شخصی به قتل رسیده است. هویت قاتلان شناسایی شده و به زودی دستگیر می‌شوند.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 738011

وب گردی

وب گردی