فرهنگی: همه دولت ها ضعف و قدرت دارند/ دولت یازدهم قدم مفیدی در اصلاح روابط خارجی داشته است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: همه دولت ها با تمام تفاوتها ضعف و قوت های بسیاری دارند اما دولت یازدهم قدم مفیدی در اصلاح روابط خارجی داشته است.

محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با بیان این مطلب گفت: عملکرد دولت یازدهم هم مثل هر دولتی ضعف و قوت داشته است و همه دولت ها دربعضی زمینه ها موفق عمل می کنند ودر بعضی زمینه ها ناکامی هایی دارند لذا دولت هم در حوزه اصلاح روابط خارجی قدم های مفیدی برداشته است و این امری موفقیت آمیز در بعد بین المللی جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم در حوزه انضباط مالی وکنترل تورم نیز تلاش هایی داشته است اما در حوزه های اقتصادی همچنان با چالش هایی مواجه است که امیدواریم بخشی از برنامه های عملیاتی خود را تا پایان دولت اجرایی کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان در خصوص تعاملات میان دولت و مجلس افزود: مجلس سعی دارد تا حمایت حداکثری که در راستای منافع نظام جمهوری اسلامی و مردم کشور است را صورت دهد ضمن آنکه تعاملات میان دولت ومجلس در زمینه های مختلف است و نمی توان جمع بندی کلی داشت اما معتقدیم نباید مجلس در زمینه هایی که نفع عملکرد دولت به نظام و مردم است مغرضانه رفتار کند.

خبرنگار:علی درخشان/انتشار دهنده:فاطمه سرلک

کد خبر: 738184

وب گردی

وب گردی