دو سوم کل عملیات ناجا در پلیس پیشگیری انجام ‌می‌شود

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با فرمانده معظم کل قوا، به عنوان عمود خیمه انقلاب و ولایت‌مداری هرگز وارد جریانات سیاسی و دچار انحرافات نخواهد شد، بر لزوم پیگیری هرچه بیشتر و جدی‌تر برنامه‌های قرآنی و عقیدتی به عنوان راهنمای عمل کارکنان تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد شرفی در جلسه انس با قرآن پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه ولایت‌مداری، مردم‌مداری و ارتباط مستقیم با عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی رهبر معظم انقلاب از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی است، اظهارداشت: همین ارتباط نزدیک موجب شده که ما در طول سال‌ها و اتفاقات گوناگون از تمام مسائل وشائبه های سیاسی و انحرافات به دور بوده و هر مسیری که فرمانده معظم کل قوا نشان داده‌اند، سربازان ایشان نیز در همان راه گام برداشتند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال استحاله فرهنگی است و قصد دارد علاقه ما را نسبت به نظام کم کند اما تکیه بر ولایت فقیه، تدابیر مقام معظم رهبری و نیز احکام غنی و پربار اسلام و ... همه افکار شوم دشمنان در طول زمان های مختلف را خنثی و ناکام کرده است .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: توجه به قرآن کریم و توسعه تعالیم ائمه اطهار (علیهم‌السلام) از بزرگترین افتخارات نیروی انتظامی و نیز مجموعه پلیس پیشگیری است؛ در این راستا تعداد زیادی از کارکنان این پلیس و خانواده های آنها، حافظ قرآن هستند که به آنها افتخار می کنیم.

وی با اشاره به موضوع "امر به معروف و نهی از منکر"، گفت: این واجب باید از ویژگی‌های اصلی مدیران امروزی باشد و در صورت عدم وجود چنین شاخصه ای، نمی‌توان به آن شخص، مدیر نظام اسلامی گفت.

وی تصریح کرد: ما پایبند به اسلام و ولایت هستیم و در هیچ شرایطی از آن جدا نخواهیم شد، این نور الهی در برهه ها و شرایط مختلف نظیر جنگ، فتنه و تحریم خاموش نشده است.

وی با بیان اینکه دو سوم کل عملیات ناجا در پلیس پیشگیری انجام ‌می‌شود و از نظر وسعت و تنوع نیز در غالب کلانتری و پاسگاه‌ها، ایست‌های بازرسی، راه‌آهن، فرودگاه و یگان‌های حفاظت سازمان‌ها وظیفه‌ای سنگین را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: ما این افتخار را داریم که توانسته‌ایم، همراه با این بار سنگین عملیاتی نقش مهمی در تعمیق ارزش‌های دینی برداریم و آموزش قرآن را به طور جدی در دستور کار خود دهیم.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار شرفی در خاتمه گفت: در مجموعه پلیس پیشگیری ناجا 235 نفر از کارکنان حافظ تمام یا بخشی از قرآن مجید هستند که از این میان 172 نفر حافظ یک جزء، 31 نفر 3 جزء، 12 نفر 5 جزء، 6 نفر 10جزء و 3 نفر نیز حافظ کل قرآن و همچنین یازده نفر نیز در بخش تفسیر موضوعی قرآن کریم فعال هستند.

منبع:ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 738199

وب گردی

وب گردی