واژگونی مرگبار کشنده حامل بنزین/تصادف پرتلفات تریلی و پراید

طی ٢ روز گذشته، ٤ تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٢نفرشده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پانا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح جزئیات این حوادث گفت: رعایت نشدن حق تقدم از سوی راننده پراید در محور کیلومتر ٢٥ باخزر به تربت حیدریه باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه تریلی ولوو و کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر دیگر شد.

سرهنگ رحمانی همچنین درباره تصادفی که ساعت ١١ صبح جمعه در استان ایلام اتفاق افتاد نیز توضیح داد: تصادف بین سواری پاترول و سمند در محور کیلومتر ٢٠ سرابله روی داده که متاسفانه ٦ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت این حادثه، حرکت سواری پاترول در خلاف جهت جاده بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ساعت ٦:٣٠ صبح شنبه یک دستگاه کشنده آکسور به دلیل بی توجهی راننده به جلو واژگون شد. این تصادف در محور کیلومتر١٥ اصفهان لاین شرقی اتفاق افتاده و متاسفانه براثر آن راننده کشته شده است. کشنده حامل سوخت بنزین یورو ٤ بوده که پس از خروج از جاده به پهلو واژگون شده و سوخت آن در حال نشت است و به همین دلیل عوامل آتش نشانی در صحنه حضور دارند.

وی افزود: ساعت ٢ بامداد شنبه یک دستگاه اتوبوس به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی، با یک دستگاه تریلی برخورد کرد. این تصادف در محور کیلومتر٣٠ تربت حیدریه اتفاق افتاده و براثر آن ٣ نفر مجروح شده اند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 738210

وب گردی

وب گردی