کتاب روش تحقیق از سوی عضو هیات علمی واحد علوم دارویی منتشر شد

کتاب روش تحقیق به همت دکتر مهسا آل ابراهیم، عضو هیئت علمی واحد علوم دارویی و با همکاری دکتر حامد اهری و دکتر سید امیرعلی انوار عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، دکتر سید هدایت حسینی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، و دکتر سید حامد شیرازی بهشتی ها، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، در انتشارات انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به چاپ رسید.

به گزارش ایسکانیوز، در این کتاب ابتدا نگاه کلی در خصوص تحقیق و روش آن در ذهن خواننده القا می شود، سپس روش های تحقیق با مضامین و کاربردهای خاص از جمله روش جستجو در پایگاه های اطلاعات علمی، نحوه تدوین مقالات علمی، داوری مقالات، و نیز ارایه سخنرانی های علمی و مباحث پرکاربرد آماری آورده شده است. نحوه استناد دهی، نحوه حفظ امنیت اطلاعات علمی، جلوگیری از ایجاد پلاژیاریسم ناخواسته، نحوه تحلیل کمی و کیفی آماری داده ها، نحوه تعامل و انجام مکاتبات علمی با مجلات و آموزش نرم افزارهای کاربردی نیز در ادامه آن است.

بر اساس این گزارش، کتاب پیش رو قابل استفاده جهت کلیه دانشجویان و محققین رشته های علوم پایه، علوم پزشکی، علوم و صنایع غذایی و سایر رشته های وابسته است.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 738227

وب گردی

وب گردی