سومین بیمارستان مجهز نیروی هوایی افتتاح شد

سومین بیمارستان مجهز نیروی هوایی با حضور فرمانده این نیرو در پایگاه هفتم شکاری شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، امیر خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاح بیمارستان 64 تخت خوابی خلبان شهید عباس دوران در پایگاه هفتم شکاری شیراز اظهار کرد: برای همه ما مایه خوشحالی است که این بیمارستان به نام قهرمانی نامگذاری شده است که افتخار نیروی هوایی ارتش است.

وی اضافه کرد: وقتی به زندگی شهید دوران نگاه می‌کنیم نمونه کاملی از شجاعت و دلاوری در کارنامه این شهید بزرگوار مشاهده می‌شود که نشان از تربیت صحیح و زندگی پاک والدین ایشان دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن واکاوی آخرین عملیات شهید دوران خاطر نشان کرد: برهم زدن کنفرانس غیر متعهدها بزرگترین حماسه ای بود که در آن برهه توسط خلبانان واکنش سریع نیروی هوایی انجام شد.

وی ادامه داد: ماندگاری شهید دوران در تاریخ به علت شرکت در این عملیات نبود، بلکه تصمیم گیری در انجام کامل عملیات و ترجیح شهادت بر اسارت، باعث بزرگی این قهرمان شد.

شاه صفی در ادامه ساخت بیمارستان شهید دوران را در راستای فراهم کردن آسایش نیروی انسانی عنوان و تصریح کرد: نیروی انسانی یکی از مهم ترین مولفه‌های قدرت است و ساخت این بیمارستان نیز در راستای تکریم پرسنل و خانواده‌های نیروی هوایی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: ساخت بیمارستان اقدام بسیار سخت و پیچیده‌ای است، اما تنها دغدغه و نگرانی ما این است که مبادا به پرسنل نیروی هوایی بی توجهی شود که به بهانه تامین هزینه‌های بیمارستان کارکنان خود دچار مشکل شوند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاجا، در ادامه این مراسم امیر خلبان محمدی فرمانده پایگاه شهید دوران اظهار کرد: افتتاح بیمارستان شهید دوران یکی از دستاوردهای تلاشگران کادر درمانی پایگاه با پشتیبانی نیروی هوایی است.

بیمارستان 64 تخت خوابی شهید دوران سومین بیمارستان مجهز نیروی هوایی است که استفاده از خدمات آن برای پرسنل پایگاه هوایی رایگان و برای عموم مردم استان فارس آزاد است.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 738259

وب گردی

وب گردی