اعزام 500 نفر از دانشجویان دانشگاه های آذربایجان غربی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در آیین اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی گفت: امیدواریم دانشجویان با کسب فیض از مناطق عملیاتی فضای دانشگاه ها را عطرآگین کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عزیز جوان پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی ضمن ابراز خرسندی از فرصت به وجود آمده برای اعزام اولین کاروان دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اردوی راهیان نور یک اردوی معنوی است که توفیق حضور در محفل شهدا را برای جوانان به وجود می آورد.

وی با اشاره به اینکه راحتی امروز خود را مدیون حماسه آفرینان 8 سال دفاع مقدس هستیم گفت: نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و گسترش آن از دوران دفاع مقدس شروع شد.

فرمانده سپاه آذربایجان غربی در ادامه این آیین، ضمن قدردانی از اهتمام مسئولان دانشگاه در زمینه پیش قدم شدن جهت امور خیر گفت: امروزه اکثر حرکت ها در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس از دانشگاه آزاد اسلامی شروع می شود.

سردار خرم افزود: از سال 70 موضوع حرکت برای راهیان نور با رهنمود های مقام معظم رهبری تبدیل به یک حرکت جهادی و معرفتی شد.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور موجب تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی شده و جوانان را در حال و هوای دوران جنگ قرار می دهد گفت: فرصت مناسبی برای دانشجویان و جوانان در این ایام به وجود می آید که پایان سال جاری و آغاز سال جدید را با یاد شهدا آغاز کنند.

در پایان این آیین از خانوده شهید مدافع حرم، سعید شبان، تقدیر به عمل آمد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دفن شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز شد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 738343

وب گردی

وب گردی