شهدا شاخص های ارزشمند و نورانی هستند که ما راه حق و حقیقت را گم نکنیم

پیکر پاک دو شهید گمنام با حضور پر شور مردم، مسئولین و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی دراین مراسم در سخنانی از حضور پر شور دانشگاهیان و مردم ولایت مدار فردوس در مراسم تشیع و تدفین این شهدای عزیز تشکر و قدردانی نمود و گفت: چنانکه مقام معظم رهبری هم بارها تأکید فرموده اند: شهدا شاخص های ارزشمند و نورانی هستند که ما راه حق و حقیقت را گم نکنیم.

دکتر علیرضا حسنی در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) گفت: تدفین دو شهید عزیز مایه ی خیر و برکت دانشگاه است و در واقع آنها صاحب خانه اند و ما مهمان آنهاییم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: ما آمده ایم با شهدا پیمان ببندیم و در مقابل فرمایشات مقام عظمای ولایت سر تعظیم فرود آوریم.

این آزاده و جانباز پر افتخار سال های دفاع مقدس افزود: هرچند حسرت عقب ماندن از کاروان شهدا را به دل داریم، اما به شهدا خوش آمد می گوییم و امیدواریم به برکت حضورآنان زنگار غفلت و فراموشی را از دل و روحمان زدوده شود.

دکتر حسنی در ادامه افزود: به هیچ عنوان نباید در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری مجتهد شویم. چراکه این مسأله موجب گم کردن راه می شود.

در ادامه ی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ماهانی نژاد امام جمعه ی شهرستان فردوس ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم فردوس در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام گفت: قدر شهدای عزیز را بدانیم. انصافاً عطر حضور آنان شهرمان را متحول کرد.

امام جمعه ی شهرستان فردوس در ادامه مزین شدن دانشگاه آزاد اسلامی فردوس با حضور دو شهید گمنام را بسیار ارزشمند دانست و گفت: قطعاً دانشجویان با مشاهده ی قبور شهدا در محوطه ی دانشگاه به یاد دوران دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان اسلام می افتند و فضای معنوی دانشگاه نیز بیشتر می شود.

گفتنی است این پیکرهای مطهر مربوط به دو نوجوان بود که در عملیات خیبر و والفجر در سال 1362 به درجه ی رفیع شهادت نائل آمدند و دکترعلیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و دکتر غفاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس تدفین و خاکسپاری آنان را شخصاً انجام دادند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738355

وب گردی

وب گردی