توقف رسیدگی به درخواست‌های تعجیل تاریخ اعزام به خدمت فروردین و اردیبهشت

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح تا پایان اردیبهشت ماه 96 ، رسیدگی به درخواست های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به ماه های فروردین و اردیبهشت ماه امکان پذیر نمی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رحمان علیدوست در این باره افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح درکلیه مقاطع تحصیلی زیردیپلم ، دیپلم ،کاردانی و بالاتر تا پایان اردیبهشت ماه سال 96 ، رسیدگی به درخواست های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در ماه های مذکور امکان پذیر نمی باشد و از مشمولان تقاضا می شود به منظور درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نکنند.

وی درخصوص امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود : مشمولان غیر غایب کلیه مقاطع تحصیلی که دارای برگ آماده به خدمت می باشند ، می توانند برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه به درخواست‌های تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت صرفا برای یکبار رسیدگی می شود ، افزود: مشمولان دارای معاذیری مانند بیماری ، فوت بستگان درجه یک مشمول و.... می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مرتبط، برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت (حتی در روز اعزام) مراجعه کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی خاطرنشان کرد: مشمولان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل نمایند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 738554

وب گردی

وب گردی