درآمد یک هزار و 222 میلیاردی کمیته امداد از کمک‌های مردمی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یک هزار و 222 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک مردمی در 11 ماه سال جاری داشتیم.

به گزارش ایسکانیوز، ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد؛ اظهار داشت: در 11 ماه سال جاری در قالب طرح‌های مختلفی همچون طرح اکرام، طرح کمک به ایتام و غیره با مشارکت مردم یک هزار و 222 میلیارد و 600 میلیون تومان وجه نقد جمع آوری شد که پیش بینی می‌شود تا پایان سال 150 میلیارد تومان از میزان پیش بینی درآمد اولیه سال بیشتر شود.

وی در ادامه افزود: ترویج فرهنگ نوعدوستی و کمک به تهیدستان باید در جامعه نهادینه شود.

ذوالفقاری عنوان کرد:‌ در حالی که رکود و تورم رو به افزایش بوده است اما کمک‌های مردمی تأثیر منفی نداشته و رشد خوبی در این حوزه حاصل شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: امسال 53 درصد از کل خدماتی که در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است خدمات نقدی بوده، همچنین کمیته امداد از تمامی محل‌هایی که صندوق‌های کمیته امداد در آن جا است بازدید کرده و علاوه بر نوسازی صندوق‌های قدیمی، رنگ آمیزی و حفظ ضریب ایمنی صندوق را مد نظر قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 738586

وب گردی

وب گردی