نشست معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل اعلام کرد، هفتمین نشست معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در تاریخ ۱۷ اسفند در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی با اعلام این خبر گفت: نشست معاونان و مدیران بین‌الملل، محل تضارب آرای مسئولانی است که در خط مقدم جبهه دیپلماسی علم و فناوری، ایفای نقش می کنند و از این رو این نشست از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

او با اشاره به رشد تصاعدی فعالیت‌ها و همکاری‌های علمی بین‌المللی در دولت روحانی گفت: بدون تردید، نهادهای متعددی در سطوح مختلف در سیاست‌گذاری، تدوین و نظارت بر فعالیت‌های علمی بین المللی حضور دارند. بنابراین در این نشست از حضور و نظرات این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل افزود: در این نشست برای دومین سال متوالی، از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری برتر در حوزه بین‌الملل تقدیر می شود.

برگزاری دو میزگرد تخصصی با موضوع کارگروه های ملی، هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی بین المللی و تعامل با اتحادیه اروپا نیز در این نشست از دیگر برنامه‌های این نشست است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: مهرنوش زارعی

204/200

کد خبر: 738601

وب گردی

وب گردی