انتصاب رییس جدید مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور

رئیس جدید مرکز نظام ایمنی هسته ای با حکمی از سوی رئیس جمهوری منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران دکتر حجت الله صالحی در سمت رییس جدید نظام ایمنی هسته ای کشور منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است:

با عنایت به ضرورت اعمال، کنترل و نظارت بر اجرای دقیق و صحیح امور ایمنی هسته ای، حفاظت پرتویی و مسائل مرتبط و نیز اطلاع رسانی در زمینه های یاد شده به منظور توسعه فرهنگ ایمنی هسته ای جامعه، جنابعالی را که دارای سوابق ارزنده در این عرصه می باشید، به عنوان "رییس مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور" منصوب می نمایم.
دکتر حجت ا.. صالحی دارای دکترای تخصصی از دانشگاه علوم و تکنولوژی چین و دانشجوی نمونه دانشگاه های خارج از کشور و دانشجوی ممتاز دانشگاه صنعتی شریف بوده و پیش از این در پست های تخصصی همچون ریاست بخش رادیوداروها، ریاست گروه پژوهشی رادیوایزوتوپ ها مشغول فعالیت بوده و در مدت هشت سال اخیر بعنوان نماینده سازمان انرژی اتمی ایران نزد آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین خدمت نموده و پیش از انتصاب اخیر چندین ماه بعنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست فعالیت می کرد.

شایان ذکر است پیش از این مهندس ناصر راستخواه ریاست مرکز نظام ایمنی کشور را برعهده داشت که در روز شنبه 14 اسفند ماه به افتخار بازنشستگی نائل آمد.
همچنین طی حکمی از سوی دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، مهندس علی شیرزادیان یزد ، بعنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه ریاست سازمان منصوب و مشغول به خدمت شد.

302/300

کد خبر: 738650

وب گردی

وب گردی