وزیر علوم با حضور در کوی دانشگاه تهران از ۲۶ طرح معاونت دانشجویی این دانشگاه رونمایی کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور و بازدید از مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه تهران، از ۲۶ طرح معاونت دانشجویی این دانشگاه به صورت حضوری و و یدئو کنفرانس رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد فرهادی با حضور در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه تهران، در محل یادمان شهید گمنام این مجتمع با قرائت فاتحه و نثار تاج گل به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.

وزیر علوم در ادامه، از ساختمان مرکز بهداشت و درمان که در مساحت ۱۵۰۰ متر مربعی در حال ساخت است بازدید کرد. وی همچنین از مجموعه کتابخانه مرکزی شهید مفتح کوی دانشگاه تهران و موزه سرگذشت ۸۰ ساله دانشگاه تهران بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر علوم در ادامه این بازدید، از سالن ورزشی و آب نمای محوطه مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه تهران را رونمایی کرد.

همچنین در این بازدید، واحد مجهز رادیولوژی مرکز بهداشت کوی دانشگاه تهران، محوطه سازی و فضای سبز جدید خوابگاهها، تجهیز رستورانها و دهها طرح عمرانی حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تهران توسط دکتر فرهادی به شکل ویدئو کنفرانس رونمایی شد.

گفتنی است در جریان این بازدید، وزیر علوم و رئیس دانشگاه تهران به مناسبت ۱۵ اسفند و روز درختکاری در محوطه مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه تهران به غرس نهال اقدام کردند.

همچنین دکتر فرهادی و هیئت همراه وی و تعدادی از مسئولان دانشگاه تهران پس از بازدید، در محل مسجد مجتمع کوی دانشگاه تهران نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه کردند.

وزیر علوم در بخش پایانی بازدید خود، در سلف مرکزی مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه تهران حضوریافت و با تنی چند از دانشجویان به گفتگو پرداخت.

منبع: وزارت علوم

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738713

وب گردی

وب گردی