طرح نوآورانه عضو هیات علمی واحد تهران جنوب در یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو برگزیده شد

طرح نوآورانه عضو هیات علمی گروه مهندسی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در یازدهمین جشنواره برترین های فناوری نانو کشور برگزیده شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر لاله ملک‌نیا مدیر مرکز نانو واحد تهران جنوب که در این جشنواره با اجرای طرح «تولید الیاف، نخ و پارچه‌های نیمه رسانا و رسانا» حضور داشت، بیش از 10 سال است که در حوزه پژوهشی فعالیت دارد و بارها در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های اختراعات بین‌المللی و داخلی شرکت کرده است.

این عضو هیات علمی واحد تهران جنوب تا کنون با حضور در جشنواره‌های مختلف موفق به دریافت مدال طلا و جوایز ویژه نمایشگاهی شده است که 3 جایزه ویژه سازمان مالکیت فکری و معنوی ملل متحد و جایزه ویژه دفتر فدراسیون اتحادیه اروپا برخی از این افتخارآفرینی‌هاست.

ملک‌نیا آخرین و جدیدترین مدال طلا خود و 3 جایزه ویژه دیگر که در چهل و سومین نمایشگاه اختراعات 2015 (ژنو) را برای طرح باتری‌های مختلف پارچه‌ای را دریافت کرده بود، به پاس قدردانی از خدمات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی به وی تقدیم کرد.

این محقق دانشگاهی با بیان اینکه چرخه صنعت و رونق اقتصادی یک کشور مبتنی بر انجام پژوهش‌های کاربردی است، گفت: «استراتژی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد و حمایت از شرکت‌‌های دانش‌بنیان، گسترش فعالیت‌های پژوهشی، ارتقای کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی و حمایت از پژوهشگران قابل قدردانی است.

به گزارش آنا، مراسم معرفی برگزیدگان یازدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو اسفند‌ ۱۳ با حضور اکرمی‌فرد رئیس مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست‌جمهوری، سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو، مهدی رضایت مدیر کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو و جمعی از استادان و پژوهشگران فعال در حوزه فناوری نانو در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

در این مراسم «محققان»، «موسسات پژوهشی»، «مجلات ISI» و «طرح‌های نوآورانه» برتر در سال ۱۳۹۴ معرفی شدند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738767

وب گردی

وب گردی