به مناسبت 15 اسفندماه روز درختکاری و در آستانه هفته منابع طبیعی آیین درختکاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان  برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در راستای اجرای دستورالعمل دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر مشارکت در سنت حسنه درختکاری و توسعه فضای سبز و توجه به حفظ محیط‌زیست این مراسم در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با شعار همدلی و هم‌زبانی انجام شد.

در این آیین که با حضور هیات رییسه دانشگاه و جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی برگزار شد هر یک از حاضرین نسبت به کاشت درخت اقدام کردند.

درخت‌های غرس شده از گونه‌های مقاوم در برابر کم‌آبی نظیر سرو، کاج، بید و گونه‌های مثمر نظیر توت و درختچه‌های تزیینی نظیر شمشاد و بید مجنون هستند.

در حاشیه این مراسم معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان توسعه فضای سبز بر اساس منابع موجود و حفظ و نگهداری از آن را از سیاست‌های این بخش عنوان کرد و افزود:« درختان و فضای سبز موجود ازجمله سرمایه‌های عمومی دانشگاه محسوب می‌شوند و هر یک از ما وظیفه‌داریم در حفظ و حراست از آن کوشا باشیم.»

رضا زیاری روز درختکاری را فرصت مغتنمی دانست تا پرسنل فضای سبز را از موردتوجه قرار داده و نسبت به تقدیر از این عزیزان اقدام به عمل آید.

تجلیل از پرسنل باغبان و فضای سبز و اهدای لوح یادبود به این عزیزان بخش دیگری از این مراسم بود

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738819

وب گردی

وب گردی