معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی درآموزشگاه بازیگری امین تارخ

رمضانعلی حیدری خلیلی با حضور در آموزشگاه آزاد سینمایی «کارگاه آزاد بازیگری» در جریان دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گرفت و امین تارخ بازیگر نام آشنای سینمای ایران، از روند جذب، آموزش و شیوه‌های تدریس به هنرجویان این آموزشگاه سخن گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، حیدری خلیلی در جریان این دیدار ، به 25 سال فعالیت ارزشمند هنری امین تارخ اشاره کرد و از وی بخاطر تلاش در ارتقای هنر بازیگری در سینما قدردانی کرد.
معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، انتقال تجربیات و تربیت هنرمندانی که از این آموزشگاه به سینمای کشور راه یافته‌اند را ارزشمند دانست و گفت: « استاد امین تارخ در شناسایی و آموزش جوانان و معرفی استعدادهای جدید به سینمای ایران موجب افتخار و بالندگی سینمای کشور بوده و هست. هنرمندانی که نام ایران را در مهمترین مجامع هنری مطرح، و افتخارات متعددی را برای سینمای ایران به ارمغان آوردند».
معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی همچنین خاطرنشان کرد: تربیت هنرمندانی که سرمایه‌ی کشور در سینما هستند، میسر نمی‌شود ، جز با علاقه و عشق درونی به این هنر و تلاش برای حفظ شان و منزلت هنر در ایران اسلامی .
در ادامه این دیدار، حیدری خلیلی در کلاس درس بازیگری حضور یافت و در کنارهنرجویان با شیوه تدریس آموزشگاه آشنا شد و از نزدیک کار عملی هنرجویان را مورد بررسی قرار داد.
در پایان این دیدار، به پاس سال ها تلاش، ارتقای سطح هنر بازیگری و کسب افتخارات متعدد از جوامع بین المللی سینمایی، لوح تقدیری از سوی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی به امین تارخ اهدا شد.
دربافت کننده: معصومه رضایی/ تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 738866

وب گردی

وب گردی